MINYAK IKAN TERBAIK - Omega Guard Shaklee

By 8:42 AM ,


MINYAK IKAN TERBAIK
***************************
Saya makan suplemen dari umur 4tahun lagi Mak dah bagi. Mak saya bukanlah educated pun. Sekolah sampai darjah 6 sahaja. Tapi untuk anak-anak Mak saya memang bijak. Dulu tak kenal shaklee, mak bagi vitamin amway & scott emulsion. Dengan keadaan ekonomi yang tak berapa ada ketika itu, mak berjaya uruskan financial untuk ketepikan sedikit buat suplemen anak-anak. Kami adik beradik memang di paksa makan scott emulsion dari kecik.

Kalau saya start makan minyak ikan tu dari umur 4 tahun, adik-adik saya dari umur 2 tahun dah start makan. Mak memang tak adil. Saya tahu sebab saya yang tukang suap/paksa dorang makan. Hahaha..
Itu dulu kisah 29 tahun yang lepas! Hari ni, giliran saya pulak untuk ketepikan sedikit untuk minyak ikan mak. Bezanya, saya berikan minyak ikan terbaik dari shaklee untuk legakan sakit sendi Mak.

Saya pasti akan rembat promo bulan ni beli 6 dapat 7 untuk vitamin 4 tahun a.k.a omega guard. Oh btw , ada promo twin pack jugak. Tapi saya tak nak sebab saya nakkan LEBIH PENJIMATAN.

Sayakan minah promo! Suka sangat yang promo-promo ni... Beli time promo!



Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

You Might Also Like

0 comments